Viimastel aastatel on liitreaalsus saanud osaks paljude juhtivate ettevõtete turundusstrateegiast, alustades automüüjatest kuni jaekaubanduse ja paljude muude valdkondadeni. Nüüd on see trend jõudnud ka veebikaubandusse, kus see aitab meelitada ligi potentsiaalseid kliente. Saame liialdamata öelda, et liitreaalsuse tehnoloogiat eelistab ja kasutab üle maailma enam kui 50% kasutajatest.
Kuna liitreaalsuse tehnoloogial on veebikaubanduse ettevõtetele niivõrd suur mõju, lisab see neile ka järgnevatel viisidel väärtust.
Köitev ostukogemus
Üks Internetis ostlemise puuduseid on, et kliendid ei saa toodet oma käega katsuda, mis raskendab ostuotsuse langetamisest. Näiteks kui inimene otsib oma koju mööblieset, ei ole tal võimalik järele proovida, kuidas see tema kodus välja näeks.

wizardsunitehub.info
Liitreaalsus võimaldab sul aga seda oma klientidele pakkuda, luues virtuaalseid poode. Selle tehnoloogia abil saab klient vaadata oma eluruumi mudelit koos soovitud mööbliesemega või proovida näiteks, kuidas teatud kell ta käe peal välja näeks. Selline käegakatsutav funktsioon pakub kliendile palju mitmekülgsemat ostukogemust.
Kõrvaldab tootega seotud kahtlused
Kui inimesed mõnda toodet osta soovivad, kaaluvad nad sageli selle plusse ja miinuseid, enne kui lõpliku otsuse langetavad. Turundus aitab olulisel määral julgustada klienti ostu sooritama, kinnitades, et konkreetne toode täidab kõik tema vajadused. Liitreaalsuse kasutamisel veebipoes võimaldad klientidel erinevaid tootega seotud aspekte visualiseerida, andes neile parema arusaama sellest, kuidas toode neile kasulik võiks olla ja kõrvaldades seega nende kahtlused.
Võimalused kohandamiseks
Üks ostlejate peamisi nõudmisi nii veebi- kui jaekaubanduses on näha toodete erinevaid variante, näiteks erinevat värvi, erinevas stiilis vms tooteid. Liitreaalsus muudab selle lihtsaks, kuna võimaldab klientidel tutvuda erinevate saadaolevate võimalustega ning teha enda eelistustele vastavaid kohandusi. Klient saab hõlpsalt toote, näiteks kleidi või kingade, värvi ja muid omadusi muuta ning enne ostu vaadata, kuidas see tal seljas välja näeb.
Tooted on kiirelt ja lihtsalt leitavad
Tarbijad seisavad sageli silmitsi probleemiga, et peavad soovitud toote leidmiseks poes lõputul hulgal riiuleid läbi kammima. See läheb neile maksma ohtralt aega ja kannatust. Lisaks sooritavad nad selle käigus palju impulsioste ning võivad sootuks unustada, mille pärast nad poodi tulid.

content26.com
Liitreaalsus võib seda täielikult muuta. Selle tehnoloogia kasutamisel oma veebipoes võimaldad ostjatel kiirelt oma virtuaalseid vahekäike läbida, hõlpsalt soovitud toodet leida, makset sooritada ning lasta asjad endale ukse ette toimetada.
Toote omaduste tundmine
Kõik ostjad soovivad enne makse sooritamist teada, kuidas toode toimib ning millised on selle erinevad omadused. See kehtib eriti kallimate ja keerukamate toodete, näiteks kodu- või köögimasinate, elektroonika jms puhul. Liitreaalsus on üks parimaid lahendusi, mida selle jaoks kasutada. Kasutajad saavad selle tehnoloogia abil su veebilehel vaadata, kuidas need tooted töötavad ning millised funktsioonid neil on. See muudab ostuotsuse langetamise lihtsamaks ja kiiremaks.
Veebis ostlemine pakub klientidele ohtralt eeliseid, mistõttu on selle populaarsus aja jooksul üha kasvanud. Selliste tehnoloogiate nagu liitreaalsuse kasutamine aitab sul pakkuda klientidele isikupärasemat, mitmekülgsemat ja interaktiivsemat ostukogemust, aidates sul olemasolevaid kliente säilitada ja uusi ligi meelitada.