Kui sulle kuulub veebiettevõte, oled ilmselt Magento kasutusaja lõpust juba kuulnud. Kui Magento 2 2015. aastal turule tuli, teavitati peagi kaupmehi Magento 1 kasutuselt kõrvaldamisest. Algselt pidi see juhtuma 2018. aasta novembris. Kasutajatel esinenud mitmesuguste probleemide tõttu otsustas Magento aga lõpetada Magento 1 toe pakkumise 2020. aasta juunis, et jätta kasutajatele küllaldaselt aega oma veebipoe kolimiseks.
Nüüd, kus kasutusaja lõpu uus kuupäev on kiirelt lähenemas, räägime sellest, mida see kaupmeestele tähendab. Siin on sulle kogu vajalik teave.
Ohud
Nagu juba mainisime, katkestatakse 1. juunist 2020 Magento 1 tugi, mis toob kaasa mitmeid ohtlikke olukordi. Kui sul on Magento 1-l põhinev veebipood, on mõned paljudest ohtudest, mida silmas pidada, järgmised:
✓ kui Magento 1 toe pakkumine lõpetatakse, ei väljastata sellele enam värskendusi ning sinu veebileht ei ühildu erinevate ülioluliste rakendustega, seega need lõpetavad töötamise. Nende sooritus muutub ebaühtlaseks, mis omakorda avaldab kahjulikku mõju sinu ettevõttele;
✓ kui turbepaiku enam ei värskendata, pead tõenäoliselt seisma silmitsi andmeleketega;
✓ kuna sinu ärifunktsioonidele enam värskendusi ei pakuta, on väga suur tõenäosus, et su konkurendid seljatavad su ja võtavad su kliendid endale, suurendades oma turuosakaalu.
Nüüd, kus sa tead, mida oodata, pead hakkama mõtlema sellele, mis edasi saab. Palju aega enam jäänud ei ole, eriti kui võtta arvesse erinevaid samme, mida on vaja veebipoe üle viimiseks Magento 1-lt Magento 2-le või mõnele muule platvormile.
Kolimine

Ükskõik, kas otsustad minna üle Magento 1-lt Magento 2-le või mõnele muule platvormile, tuleb läbida järgmised olulised etapid.
Hindamine
Nüüd on õige aeg oma olemasolevat veebilehte täielikult hinnata, et selgitada välja, mis toimib, millised on trendid ning mida on vaja muuta. Hindamisest saadud teave annab sulle selge arusaama, mida oma uuelt platvormilt oodata, ning võimaldab valida sellise, mis vastab kõigile su nõudmistele, ükskõik, kas kavandad oma lehe täielikult ümber või teed siin-seal väikseid muudatusi.
Platvormi valimine
Kui oled oma olemasoleva Magento veebilehe hindamisega valmis saanud, on aeg hakata otsima uut platvormi. Ehkki sul on võimalik valida terve hulga variantide seast, kuna sama häid platvorme kui Magento on ohtralt, on oluline veenduda, et sinu valik võimaldaks veebilehte kiirelt üles saada. Nagu juba isegi tead, siis ei ole sulle jäänud enam palju aega, seega pead leidma alternatiivi, mis pakub kõiki vajalikke funktsioone ning on sinu veebipoele sobilik ka pikemas plaanis.
Kui oled koostanud nimekirja enda nõudmistele sobivatest platvormidest, võid neile saata pakkumistaotluse (RFP), kus märgid selgelt ära funktsioonid, laiendused ja muud aspektid, mida vajad.
Kolimine
Enamikul juhtudel on sinu valitud platvormil kõik vajalikud ressursid, et sind kolimisprotsessis aidata. Isegi kui ei ole, leiad mitmeid kolmandast isikust teenuseosutajaid, mis selle etteantud ajavahemiku jooksul ära teevad. Igal juhul on paar asja, millele kolimise käigus mõtlema pead.
Laiendused: õnneks värskendatakse enam kui 80% Magento 1 populaarseimatest laiendustest, seega töötavad need ka platvormi värskendatud versiooniga. Kui otsustad mõne muu platvormi kasuks, vaata, kas sellel on sinu kasutatavaid laiendusi või pead otsima alternatiive, mis pakuvad sulle samu funktsioone, mida juba kasutad.
Andmed: see on kogu kolimisprotsessi äärmiselt aeganõudev osa, kuna pead veenduma, et kõik su andmed viiakse üle su uuele platvormile, Magento 2-le või mujale ilma, et midagi kaotsi läheks. Soovitame siin kasutada asjatundjate abi.
Kuna lõppkuupäev on lähenemas, on aeg end kiiremini liigutama hakata ning oma veebipoele õige suund valida.