Vabakutselisena töötades ei sõltu teie edu pelgalt sellest, et olete andekas disainer, tarkvaraarendaja või kirjutaja (või muu ameti esindaja).
Kaugtöö vajab häid tööülesannete korraldamise ja haldamise oskusi ning võimet suhelda inimestega, kes võivad asuda erinevates ajatsoonides ja olla paljude erinevate taustadega.
Õnneks elame ajal, mil on loodud terve hulk tasuta tööriistu, rakendusi ja veebilehti, mille otsene eesmärk on teie kui vabakutselise elu lihtsamaks muutmine.
Rakenduste valik on suur ja lai, kuid järgnevalt toome välja hädavajalikud vabakutseliste rakendused, mida teil kaugtööd tehes kohe kindlasti vaja läheb.
Viis vajalikku vabakutseliste rakendust
Teete oma tööd küll kire pärast, kuid olgem ausad, klientidest rääkides taandub kõik rahale. Zervant on arvete koostamise rakendus, mis võimaldab teil piiramatult hinnapakkumisi ja arveid saata. Ühtlasi saate sellega lisada kliendibaasi ja tooted oma profiilile, et muuta projektide haldus ja rahaasjadel silma peal hoidmine lihtsamaks.
Zervant peab järge selle üle, kes on maksnud ja kes mitte. Selle kõige suurem eelis on, et saate kõik oma finantsandmed otse raamatupidajale saata.
Kui oma tööd armastate, siis loodetavasti ka naudite selle tegemist. Aja üle järje pidamine on aga iga vabakutselise jaoks hädavajalik. Enamik vabakutselisi saab raha tunnipõhiselt. Kui olete alles alustamas, on teil hinnapakkumiste saatmiseks vaja saada aimu, kui kaua erinevatele ülesannetele aega kulub.
Aja arvestamine on kõigi professionaalsete teenuseosutajate jaoks ülimalt oluline. See ei lase teil aega raisata ja võimaldab klientidele näidata, kui palju aega teil nende projektidele kulus. Toggl on suurepärane ajahaldamise tööriist, mille tasuta mudel võimaldab klientide ja projektide kaupa aega arvestada. Kui soovite kasutada tasulist versiooni, maksab see kuus vaid 7,20 dollarit.
Toimiv suhtlus on eemal asuva meeskonnaga koos töötamiseks hädavajalik. Lisaks sellele, et Slack võimaldab teil suhelda inimestega, kellega koostööd teete, saate selles ka näha, millal nad veebis on, ning luua teatud ülesandega tegelevale meeskonnale eraldi vestlustsoone. See tagab, et teavet jagatakse just nende inimestega, kes seda vajavad ja siis, kui nad seda vajavad.
Lisaks saate vestlustest otsida jagatud faile ja märksõnu, kui teil on vaja midagi meelde tuletada.
Nüüd on teil ajahaldus, kommunikatsioon ja majanduslik pool korras. Aeg tööle asuda. Trello on rakendus, mis aitab teil ülesannete üle järge pidada. Selleks tekitab see iga ülesande jaoks kaardi ning liigutab neid vastavalt vajadustele teie protsessi kajastavatel tahvlitel.
Te saate projektide ja kontrollnimekirjade prioriteetide seadmiseks luua tahvleid, nimekirju ja individuaalseid kaarte. Ühtlasi saate lisada faile ja töö käigus kaartidel oma meeskonnaliikmeid märkida. Neile saadetakse tehtud muudatuste kohta e-kirju, et te kõik asjaga kursis oleksite.
Google Drive on võrratu tasuta tööriist, mis on ilmselt juba teie e-posti kontoga seotud. Google Drive on kasulik vahend väiksemate failide hoiustamiseks ja oma meeskonnaga jagamiseks. Selle peamiseks eeliseks on võimalus luua koos meeskonnaga Google’i dokumente ja arvutustabeleid, tänu millele ei ole teil „lõpliku“ versiooni kontrollimisega enam probleeme.
Võite teistele anda kas loa ainult vaadata, kommenteerida või muuta. Ühtlasi näete, kes mida ja millal muutis. Teile antakse Gmaili kontoga kaasa tasuta 15 GB hoiuruumi ning soovi korral saate hoiuruumi juurde osta.